tisdag 16 november 2010

NY BLOGG

Eftersom jag tröttnar på min gamla blogg och inte riktigt hade tid eller lust att fixa till den så tänkte jag, varför inte skapa en ny? Omväxling förnöjer!
I dag har jag en himla massa plugg framför mig, men eftersom jag även hade planerat in ett träningspass på morgonen har jag inte kommit igång än. I dag ska jag ägna mig åt debattartikeln och hoppas på att bli klar så jag kan återgå till skohistorian i morgon. Efter två år på högskolan var jag otroligt trött på plugg men nu kan jag inte låta bli att tycka att sånna här dagar är lite mysiga. Men inte allt för ofta, på torsdag är jag tillbaka på jobbet och det blir såklart roligt :)

Nu när den nya bloggen är igång har jag ingen anledning att inte plugga längre, nu kör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar